Subject: Pädeva asutuse päring – määrus 2023/2858 (Data Act), artikkel 37
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 10:10:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin küsida, milline asutus on Eestis määratud pädevaks asutuseks
vastavalt määruse 2023/2858 (Data Act) artiklile 37.

Oleksin tänulik, kui annaksite mulle selle kohta teavet.

Parimate soovidega
David Fuoss

Siemens Energy Global GmbH & Co. KG
Legal & Compliance
SE LC GS CPRD

Siemenspromenade 9
91058 Erlangen, Deutschland
 <mailto:[email-masked]> mailto: David.Fuoss
@siemens-energy.com
 <http://siemens-energy.com/> siemens-energy.com

Siemens Energy Global GmbH & Co. KG; Sitz der Gesellschaft: München,
Deutschland; Registergericht: Amtsgericht München, HRA 111200; Persönlich
haftende Gesellschafterin: Siemens Energy Management GmbH; Vorsitzender
des Aufsichtsrats: Joe Kaeser; Geschäftsführer: Christian Bruch,
Vorsitzender; Karim Amin, Maria Ferraro, Tim Oliver Holt, Anne-Laure
Parrical de Chammard, Vinod Philip; Sitz der Gesellschaft: München,
Deutschland; Registergericht: Amtsgericht München, HRB 241345
Siemens Energy ist eine durch die Siemens AG lizenzierte Marke.